tirsdag 31. juli 2012

Diabetes

I dag er jeg hos bestemor igjen, og da kameraet ikke ble med på tur, ble det litt kjedelig å blogge om fylt torsk fra Findus med kokte poteter. Det smakte akkurat som det skulle, men er ikke mye å skrive om.
Det jeg derimot kan skrive om er at jeg har brukt deler av kvelden på å søke litt rundt etter info om diabetes og egnede oppskrifter. Jeg lar meg stadig imponere av hva jeg finner ute i den store internettverden.
En side jeg virkelig vil anbefalle er denne: Diabetesforbundet.

Er du interessert kun i diabetes kost og oppskrifter finner du det her:Diabetes kost og Diabetes oppskrifter.
Her fant jeg en rekke oppskrifter jeg vil teste ut, og sikkert modifisere til "mine egene oppskrifter", da det er det jeg er best på. Jeg er egentlig ikke så glad i å følge oppskrifter. Det er vel der ejg har fått den største vekkeren i sommer. Jeg har likt å tro at vi har vært flinke til å spise sunt og variert.... Jeg tok FEIL, men den feilen er blitt retter opp nå, og jeg må si jeg er glad det var på sommeren vi fikk denne vekekren, for det er den tiden på året jeg syns det er lettest å finne inspirasjon og lyst til å spise lettere mat. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar