søndag 11. november 2012

Søtt og sunt

For en tid tilbake kjøpte jeg en helt super kokebok som inneholder sunne sukkerfrie fristelser. Boken er skrevet av Monica Lien.
En bokanmeldelse har jeg ikke skrevet siden ungdomskolen, og skal ikke begi meg ut på det nå, men en anbefalling kan jeg gjøre.

Dette er en bok hvor sukker er bytet ut med annen søtning, som sukrin og bjørkesøt, og det som naturlig finnes i frukt, bær og "sukkerfri" sjokolade.
Vil du lese mer om boken så klikk her.



Jeg har så vidt rukket å teste ut to av oppskriftene i boken hennes, men har gjort de til mine egene da jeg ikke hadde alt som skulle være i konfekten jeg prøvde.

Snickers konfekten falt virkelig i smak hos ungene, og de voksene selvsagt, mens nøttekonfekten falt best i smak hos de voksene, men det kan ha en sammenheng med at vi voksene syntes den var så utrolig god at vi delte ikke mer med ungene enn hva vi måtte ;-)

Jeg gleder meg til å teste ut mer av oppskriftene i denne boken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar